« Home | 四戊 營 [7月14 - 7月16 ] »

教會 營

17號
3點多剛出營就跟走了去大美篤
為的都是.

去了教會的營 ..
蚊非常大隻
二人三足都好要命

我的衫要被拉破喇 T^T

晚上跟娟二人走了去 買飯^^
好好美味 .. warm














夜晚真係好眼訓好支力 ...
P小姐的手.腳包起了我來睡
還要話我發出怪聲-_____-"
但好好訓 ^^

18
10點出營嚕 ... 只剩下娟一個人
2小時車程都睡睡睡 Z Z zz
企係道都訓左 ..

12點 多 回到家 ..
換衫趕返學 補課

發現銀包不見了 ..T^T
所有證件都不見了 .. 2000元沒有了
校呔又不見了 ..

how come.......reli bad ~

但我都是那一個笑容 =)
因為我有喜樂
對不對? ^^

這幾天我發現 我變了 .. .
當然 ! 我要變得更好^^

5點華成終於下課. .. 嘿
8點食過晚飯 ..沖好涼後

背好小書包 ..
我來喇…

我說過不會掉下妳一個.. 我會一直係妳身邊
妳永遠不會自己一個人. .. 還有



係大埔買埋甜品.零食入去

10點入番大美督 ..
見到妳見到我好開心個樣 ..
我真係比妳更開心













19
早上出營禮 ... feel feel good
11點出營 .. . 好支力
兩個人係車訓訓訓



那句話吧
下星期六 見喇 ~』

小僑*
thq*
盡在不然中了,,,
不要把我變成豬頭,,
我不要喊到似豬頭,,hahaha*

哈哈..
對你好唔係應該既咩?
我唔會整喊你既..
我要你日日咁開心

Post a Comment