« Home | 倒米 » | 魚魚CIT補課 » | 病倒! » | 媽媽生日 » | 星期六 » | 4E唱K » | 補習...ENG » | studyRoom » | 做義工 » | KittyBrick大合照 »

派比安

打風
屋企都發現有樹葉

尋晚回家係車又發現個身插樹枝~~"
oh no.

..
not happy
心情好差

日記都打了10幾日
很喜歡每日有相片的日記
看得較開心

我也是CANON blog
謝謝暴龍=)

12點半出門..
唔好反遮-.-"
行落WTS

等、
給你28天

約了娟
兩個心情差的人去了睇展覽
眾樂 與 獨樂 & 商場時代的藝術體驗

拍、拍拍
今日我是娟的懾影師




.....小露寶!.O.







... "得未丫? "....................................."跌喇.````"



....鞋盒房間

............................................................CK底褲





smile=)

2點半食lunch.

..去補習

好眼訓~.~

補完逛逛



沒錢不可怕

被娟呃了
可惡! ..銀包又淨20
不過你.唔緊要

尋日480,今日100
清袋未?

最後20圓,我還可以過快樂的一個月=)


打風很多開心笑
事一:

剛剛食飯..
媽咪話佢今早返工好大風

結果.... 佢摟住了棵樹

我笑左好耐
我問:"點解你唔搬埋條電柱返黎?"

事二:

某同學今日外出
一個大風.. 遮反了..

布都吹走了..

得番個架..

我問:"點解唔追番塊布?"



〝冇丫! 吹左上樹…〞