« Home | 健健康康 » | 小僑有野講 » | Physics Tutorial Class » | OCEAN PARK » | 再見 » | 無題 » | 派比安 » | 倒米 » | 魚魚CIT補課 » | 病倒! »

海洋公園

今日齊齊去了海洋公園
睡眠不足
燥底係我-___-"

8 點半何里活
大家遲到
9 搭車出發

背囊很圓呀
我有裝備= =+

一來就和孔龍去見了好多暴龍
玩動感影院
有水噴出黎-.-"
笑笑
還笑得很大聲 XD

之後集合那 6 位女
yeah!!! hapy together


水母館的水母很好看丫`
過山車我衝衝衝..




韆啾好爽 X)


排隊一小時
我們要玩越礦飛車!
坐頭.未出發先興奮
好多人為我們歡呼 =D
好好好玩丫~!

之後 9
Q . kuen . son . tsz . 雞. fion . sam . kin . ray
齊齊去了夏水禮..
我們個個有備而來

好癲

海盜們水炮 vs 我們眼罩水槍
不敵..
我們濕晒-___-
我們去搶寶藏
好好玩! ..

還有那條全部130cm以下的隊
我們也要去排
跳床滑梯 = )

玩完再玩多次海盜戰

水炮真係射到人褲都甩-__-'
又同其他陌生人互射
玩完要嗌聲
"我好凍."

但好開心 ar




4點去食飯, 餓死人


來七碗飯丫
餓得好好味!
買埋可樂俾大家飲=)






之後鯊魚館, 海洋
大家好似未去過海洋公園一樣

`嘩`嘩 ~
哈.. 好靚丫好靚丫
好多靚魚,
記得有條叫新抱
還有隻亞龜
=)




(哈..影得咁岩既!) ..... ↑怪魚-____-"

夜晚去了玩 海盜船

三個冇膽鬼去了座中間
中指跟我就去了最尾行-.-'
媽丫~
玩到我 bill 眼水 /____\"
好不安全離心力嚇死人
好彩隔離那個150cm夠勇

我好想玩多次=P




夜晚再玩摩天輪, 韆啾
好靚! =)
相比跳樓機好高-__-'

還去了看海洋劇場
最後跳樓機
得kin.ray.tsz玩


急流, 好正
夜晚冇人排隊
連續玩了兩次
後面的人, 水被我吸晒嗎?
點解我濕成咁? -___-"

但玩完都要再玩=)

越礦
又冇人排隊
連玩兩次, 嗌嗌嗌
哈哈..抬起你的頭好喎!

玩完去了騎旋轉木馬
夜晚靚到呯呯聲丫





阿嬸同亞龜買波蘿 XD


11點終於走
好支力
搭小巴都好似過山車.



朝10晚11的海洋公園
真係
AHAPPYhappyDAY

嘩嘩嘩’
HAPPY TOGETHER.
HEEHEE*
A MOMERABLE DAY!!!
REALLY REALLY HAPI*
^^'

kuen
yeahyeahyeah!!
reli happy happy together ar!
again again~
keep on~~

Post a Comment