« Home | 海洋公園 » | 健健康康 » | 小僑有野講 » | Physics Tutorial Class » | OCEAN PARK » | 再見 » | 無題 » | 派比安 » | 倒米 » | 魚魚CIT補課 »

自修室去

今日好
我小Qm到!

做乖女起身long衫
唔係呀嘛!

衫甩色
把我滿心歡喜20蚊買回來的vintage tee沾污了 /____\"


手洗都洗唔去
唉!只著過一次
shit!...//

出門又發現哈哈手巾仔不見了
OP時候不小心掉失了
唉!


去曬相, 老細話" 又係你呀~"
哈哈
唔得咩!

我前幾日才曬了440張相
疊起來高過枝水 .O.


........................................................ ..這是騎暴龍!

.......................... ! 妳專輯可以上場了 XD

汁相都汁了兩個鐘
真係 一路睇 一路笑
實在開心!


11點去自修室
(OMG..)
舒服過頭
我係道訓=P
訓到鼻哥撞到紅晒-___-"


2點自己lunch

七喜小廚
真係好彈牙...重好癡牙-___-"

飽死人

6點去旺角補補習
速去速回!
媽媽說的

7點我已在運動場跑步
m到丫大佬

跑死人

回家個陣還給我一個大雨-___-"
濕晒

不過俾我見到有個人
人字去誇欄
結果
成隻拖鞋飛左出馬路
打中的士
俾人車走左

哈哈
笑死人喇....



聽日都要自修室
就返學
要準備下!

你小心病呀
take care!

kuen

好丫=]
I will take care!
冇咁易病既我!xd

Post a Comment