« Home | 暑假最後天 » | 超級城市 » | 自修室再去 » | 自修室去 » | 海洋公園 » | 健健康康 » | 小僑有野講 » | Physics Tutorial Class » | OCEAN PARK » | 再見 »

開學了

玖月1

朝早6點起身
沖個涼
洗個頭

之後....

吹個靚頭. . .

照下鏡
魚彈都不錯!

哈哈...
為了尋晚的輸睹
妳真好 X )


未搭入校門有點緊張 -__-"
見到4個訓導望住我
你們捉我吧-.-"

我想請那個好人食雪糕 xd

結果 ...
我行過了 ..

冇捉 ...哈哈
哈哈. .. 即刻笑左出黎

好野!! =)

5E跟整個月沒見的同學玩
見到大家真開心
我最喜歡看到大家笑
來吧!
新學年新開始
"一齊黎笑下啦~ "


開學禮.. 例牌悶
係好悶 -_______-"
應該最後一個開學禮了
都珍惜架

影班相 , 笑!
班務 ... 新班會新作風
你們加油 =)
以後請改口叫我小Q
yeah! ^^v

放學落去再影
帶不起氣氛 -____-"

但好開心小盼都來了 =)
總算齊齊人人
拍下了班照


5E 總共有 42

gd =)
值得留念

來年好好相處
多多幫助

之後發了個壞脾氣-.-"
天氣實在熱,
有點過分失魂

這個時候...
暴龍走了出來
請了我食Haagen Dazs X)
好開心呀...多謝你呀!

小Q說下次我請!




..............................................................................




古巨基 HUMAN
正!

4點換衫返協和拿遺下的4E相簿
-____-"真係濕晒
冇陰公


之後自己去了自修室
整相 做功課

10點回家

我好怕返屋企 /___\"
點解攪成這樣?
我沒有做錯
請看清楚點!

聽日後日都自修室了
可以的話為我開到12點


肚好餓~.~"


第一期班相!

............................come on! 4E 42 people


.................................................企到最中.竟然俾人遮左-_-"

......................................................打到你嗎?-__-"

=)

............................................這是我們丫頭!