« Home | 簡單的星期六 » | 開學了 » | 暑假最後天 » | 超級城市 » | 自修室再去 » | 自修室去 » | 海洋公園 » | 健健康康 » | 小僑有野講 » | Physics Tutorial Class »

for 麗娟的

遊戲規則:

試說明5 項你最想要的生日禮物
or christmas presents
和點名7 名網友,
不能有重覆,
順度去他們的blog 留言,
告訴他們被點名了。


我最想要的5 份禮物:

1.一張台灣機票
2.一部相機
3.一位勇士
4.一疊銀紙
5.一份心情


好yeah!

Q 要去旅行了^^v

1.傳俾你既人係邊個?
....

2.佢同你既關係?
....老友

3.寫出你對佢既5個好印象?
....開心.好玩.氣質.細心.義氣!

4.佢對你做過最深刻的事?
..... 和我交換日記

5.佢同你講過最深刻的說話?
.....〝哈~哈哈哈....〞每日都這句,很深刻-_-

6.如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
...... 與別不同

7.依家你最想佢對你做既一件事?
.... 聽朝買個蛋撻我食
=]

__________________________

1.傳俾你既人係邊個?
....

2.佢同你既關係?
.... 老友

3.寫出你對佢既5個好印象?
....開心豆.建談.精靈.得意.大膽怪~.~.

4.佢對你做過最深刻的事?
..... 摺小小飛機俾我飛

5.佢同你講過最深刻的說話?
..... 這封投訴信給你

6.如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
...... 細粒又趣致

7.依家你最想佢對你做既一件事?
.... 繡多個哈哈俾我
=P

__________________________


1.傳俾你既人係邊個?
.... 翠儀

2.佢同你既關係?
.... 好友

3.寫出你對佢既5個好印象?
.... 烈女.直接.主見.活力充沛.好好.

4.佢對你做過最深刻的事?
..... 上街一見面就不停分享

5.佢同你講過最深刻的說話?
..... 〝小僑 ~~ @ 每次帶有開心

6.如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
...... 夠烈! 保護我..xd

7.依家你最想佢對你做既一件事?
.... 約埋我食lunch好啵
X )


__________________________

1.傳俾你既人係邊個?
.... ra

2.佢同你既關係?
.... 好友

3.寫出你對佢既5個好印象?
.... 活躍.關心.主見.壞人.很好玩.

4.佢對你做過最深刻的事?
..... F2日日被佢玩-x- & 新年俾左封利是我

5.佢同你講過最深刻的說話?
..... "我地倆個以後合作賺大錢~"

6.如果佢變成你既情人, 佢咩野令你鍾意佢?
...... 我地兩個拍拖..會嚇死好多人-__-"

7.依家你最想佢對你做既一件事?
.... 聽日俾張學生相我
=)


um...
我要給.. 暴龍! =)
你快玩啦~